воскресенье, 8 ноября 2015 г.

                         Звіт про роботу на 4 тижні.

                  Раніше в блозі я вже детально описала виконання завдань 4 тижня, тому зараз тільки про враження. Тиждень почався з легкого ступору після перегляду вебінара. Напевно це  від  інформації розміром зі снігову лавину. Спочатку склалося враження, що я ніколи з цим не впораюсь, але виявилось, що це зовсім не складно і дуже цікаво. Цікаво було познайомитись з Web of Sciens та Scopus. "Покопалась" в них, але як я не крутила запитами, нічого вартого уваги не було. Напевно, я ще досить погано володію пошуком в ціх базах. А ось в elibrary.ru таGoogl Академії навпаки довелось користуватись розширеним пошуком та звужувати тему запиту.
      Нажаль так і не з'ясувала, як вирішити проблему з видаленням помилкової закладки в DIIGO.       Дуже сподобався ENDNOTE. І хоча все тут легко, зручно та зрозуміло, але й в ньому виявилась перешкода: ну ніяк не захотів мій ENDNOTE відправляти файл на почту, скільки я з ним не воювала!  
    Загалом дуже позитивні враження від цього тижня . Дуже багато цікавої та корисної інформації, як для роботи, так і для себе.         

Комментариев нет:

Отправить комментарий