среда, 28 октября 2015 г.

          Звіт про роботу на другому тижні.

  
 1 завдання. - Я куратор змісту. Необхідно описати одним реченням поняття " куратор змісту.". На перший погляд дуже легке завдання. Але виявилось, що це важко. Ні, теоретично все зрозуміло, але кожного дня я роблю якесь відкриття, яке розширює моє уявлення про куратора змісту. 

2 завдання - Відкриті освітні ресурси та курування.. Виконання цього завдання описано в моєму блозі.

3 завдання - Використання Scoop.it та rebelmouse.com для курування змісту. Зареєструватись та оцінити роль сервісів в куруванні змісту.
Зареєструвалась:    http://www.scoop.it/u/omessync                                                                                                             https://www.rebelmouse.com/s_lukyanchuk/ .
 Реєстрація зовсім не складна. Дякую  Бугайчуку К.Л. за дуже змістовні тьюторіали. Дуже сподобався сервіс Scoop.it. на мою думку він більш цікавий за Paper.li. Коли розібралась, що до чого. виявилось що в одному місці зібрано багато дуже цікавого матеріалу за моєю темою .Звісно, ще потрібно розбиратись і багато працювати над моїми сторінками але це трохи пізніше, коли буде час . Загалом дуже приємні враження від навчання на другому тижні. Чим більше я узнаю нового, тим більше мені подобається навчатись.

Комментариев нет:

Отправить комментарий