воскресенье, 18 октября 2015 г.

Дистанційні курси "Куратор змісту-2015" 

Вітаю всіх читачів блогу!
 Представляю  звіт за перший тиждень навчання на  дистанційних курсах НТУ "ХПІ" "Куратор змісту"
. Я працюю бібліотекарем в Кіровоградському національному технічному університеті. Сучасний бібліотекар повинен добре орієнтуватись в інформаційному просторі. А для цього моїх знань замало. Зізнаюся - на установчому вебінарі почалася легка паніка, але як то..."дорогу осилит идущий". Навчатись виявилось цікавіше, ніж сподівалась.
1 завдання-Знайомство. Прочитала привітання всіх слухачів. Виявилось, що серед них багато колег, є навіть з іншого вузу Кіровограда. Дізналася про цікаві курси для бібліотекарів, що пропонують харківські колеги.
2 завдання - Створення блогу. Ця робота щойно розпочата. Що у мене вийшло на першому етапі, Ви зараз бачите. Не судіть строго, я ж ніколи цього не робила. З часом удосконалю.
3 завдання - Робота з Твіттером. Ніколи до цього часу не реєструвалась і не користувалась Твіттером. . Реєстрація пройшла без проблем. Моє ім'я в Твіттері - @s_lukyanchuk. Запрошую приєднатись усіх бажаючих. Навіть не підозрювала, що ця мережа виявиться такою цікавою. Поки що знайшла лише декілька цікавих мені людей та сторінок, але з досвіду користування, наприклад, фейсбук, знаю, що для цього потрібен час. Зробила декілька твітів та  ретвітів.
4 завдання - Створення газети paper.li . Це завдання виявилось для мене найскладнішим, але все ж таки можливим.  Довелося зробити декілька помилок. Дуже доречним виявився твіт колегі пороботі та курсам Світлани Антонюк про хештег. Ну і нарешті вийшло ось це:
https://paper.li/s_lukyanchuk/1445158422/   
Доведеться ще попрацювати для того, щоб з'ясувати призначення деяких  "кнопочок" та можливостей цього досить цікавого сервісу.

Сподіваюсь, що впоралась із завданнями.

6 комментариев:

  1. Світлана Генадіївна, Ви наполеглива, цілеспрямована людина. Ви впораєтесь із завданнями, вмене навіть сумнівів не має. Так тримати, моя колего!

    ОтветитьУдалить
  2. Світлано Генадіівно! Із вдалим початком вас!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо! Главное не сломаться и дойти до финиша!

      Удалить
  3. Якщо будуть проблеми по роботі з розміщенням матеріалів на блог можу допомогти.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо! Не сомневалась, что ты всегда готова помочь!

      Удалить